banana pancakes♡

Dobrý podvečer přeji všem! Dnes byl opět den blbec, no každopádně jsem si alespoň udělala radost tím, že jsem si udělala vydatnou mňamku, kterou jistě všichni znáte, ale pokud ne, prosím tady máte jednoduchý recept.
A další super věc, o víkendu budeme mít koťátko jupí! ♥ Aspoň něco pozitivního na tomto dni.

Mimochodem vyhrála jsem giveaway ZDE. Děkuji mnohokrát, ten suchý šampon se mi bude dost hodit, protože mám po sportování vždycky zpocené vlasy a vždy hned není po ruce sprcha, takže se to bude hodit na cesty! :-) jééj a teď už zpátky k receptu.

INGREDIENCE na cca.4 menší palačinky:
jeden středně velký banán
2 vejce
olej ( nejlépe kokosový - pokud nemáte stačí obyčejný slunečnicový )
půl lžičky proteinového prášku ( hlavně pro aktivní sportovce, př. konopný, syrovátkový, atd..)
čerstvé nebo sušené ovoce
POSTUP: Oloupaný banán rozmixujeme s 2 vejci a půl lžičkou proteinového prášku na hmotu, která se bude podobat normálním palačinkám, ale tato je 1000x zdravější a chutnější.
Cukr, med ani stevii nepřidáváme už jenom z toho důvodu že banán je sám o sobě dost sladký.
Rozehřejeme si olej na pánvi a naléváme směs po jedné palačince. Smažíme z obou stran a nakonec si k nim můžete dát buď čerstvé, nebo sušené ovoce, nebo domácí marmeládu.


Chci se zeptat, budete chtít, abych přidávala outfity ? 
A pokud se Vám aspoň trošičku líbí mé články, byla bych ráda, kdyby jste se připojili jako nový člen přes google friends connect! :-) děkuji

1 comment:

  1. tyhle mi doporučila kamarádka asi před měsícem, dvěma
    jsou fakt užasné a nasytí

    ReplyDelete

a img { border: 0px; opacity: .60; filter: alpha(opacity=100); -o-transition: opacity 1.5s linear; -webkit-transition: opacity 1.5s linear; -moz-transition: opacity 1.5s linear;} a:hover img { opacity: 1; filter: alpha(opacity=80); -o-transition: opacity .1s linear; -webkit-transition: opacity .1s linear; -moz-transition: opacity 1.5s linear;}