healthy - NOT diet homemade müsli

Zdravím!
Mám pro Vás další zdravý recept. Jelikož si hodně lidí plete ZDRAVÉ a DIETNÍ, tak bych předem chtěla upozornit, že jde o domácí müsli ZDRAVÉ nikoliv však DIETNÍ.

Budu se Vám snažit psát více receptů, pokud budete chtít, myslím že by to hodně lidem mohlo pomoci.

Pokud budete chtít mohu se domluvit se spolužačkou Deniskou, že by jsme pro Vás třeba jednou za dva týdny sestavili nějaké zdravé jídla, moučníky, atd.. ;-) Je to jen na Vás, protože to bude také pouze pro Vás.
Krom zdravého jídla musí mít člověk neustálý pohyb, tak receptu ZDAR!

Na domácí müsli podle blogu closetdream BUDETE POTŘEBOVAT: ( v závorce jsou cca. uvedené energetické hodnoty daných potravin v množství, které jsem uvedla )

/CCA./ CELKOVÉ MNOŽSTVÍ CALORIÍ
♥ 100ml mléka (46kcal, B 3 S 4 T 1)
♥ 300g ovesných vloček (1092kcal, B 39g S 204g T 18g)
♥ 1 malá polévková lžíce másla
♥ 50g sušeného nebo čerstvého ovoce, ořechy (ořechy 25g - 168kcal, B 5g S 4g T 15g)
♥ cukr (třtinový), nebo 1 lžička medu, nebo nejlepší volba 1 lžička granulované/1-2 lístky čerstvé STEVIE 
pozn.
B- bílkoviny
S- sacharidy
T- tuky
POSTUPJako první jsem si předehřála troubu na 200°C.

Do větší mísy jsem smíchala mléko, máslo rozehřáté v mikrovlnné troubě, ovesné vločky, Stevii, sušené ovoce a vlašské ořechy. Vše jsem pečlivě smíchala dohromady a rozprostřela po plechu.

Takto nachystaný plech jsem vložila do trouby a snížila teplotu na asi 100-150°C a pekla jsem cca. půl hodiny. A aby se müsli pořádně opeklo ze všech stran pěkně do zlatova, musela jsem tu směs obracet.

Nakonec vyndáme z trouby a necháme vychladnout.

Podáváme v menších porcích např. s mlékem či jogurtem, protože je zaprvé hodně syté a zadruhé hodně kalorické - ale v dobrém slova smyslu :) Tažkže ideální třeba na snídani, nebo odpolední svačinku.

POZN:. NEJSEM ODBORNÍK! PÍŠU Z VLASTNÍCH ZKUŠENOSTÍ! Kdyby měl někdo s tímto problém - připomínky atd.. jinak beru ;-) 

1 comment:

  1. Hele, ale to nezní vůbec špatně! :D Domluvíme se ve škole, co ty na to? :)

    ReplyDelete

a img { border: 0px; opacity: .60; filter: alpha(opacity=100); -o-transition: opacity 1.5s linear; -webkit-transition: opacity 1.5s linear; -moz-transition: opacity 1.5s linear;} a:hover img { opacity: 1; filter: alpha(opacity=80); -o-transition: opacity .1s linear; -webkit-transition: opacity .1s linear; -moz-transition: opacity 1.5s linear;}