new room

Krásné slunečné pondělí přeji!
Teď je kolem třetí hodiny a já přemýšlím, co jak budu cvičit. Dneska byla ve škole absolutní nuda, ale to je pořád.
No tento článek, no jako všechny ostatní je o ničem zase. Jenom fotky a blbý písmenka k tomu. Všechno mě nehorázně štve, ať už doma, škola, atd..
Necvičila jsem 3 dny ale za to jsem makala jinak. Například umývala jsem celý barák, okna, a montovali jsme "novou" postel do ložnice, kterou máme s přítelem - a ten mě taky nehorázně štve. Chová se jako malé dítě, a mě to tak ničí.
Škoda že nemám vyfocenou tu "ložničku" před "proměnou", ale když už nic tak aspoň po proměně..♥

6 comments:

  1. Jako máte to moc pěkný, ale přála bych ti , aby ses cítila líp...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji, snad to bude brzy lepší ve všech směrech :)

      Delete
  2. Je to moc pěkné:)
    A všechno se brzy urovná :)

    ReplyDelete
  3. Krásné Kristýnko! :) A neboj, bude líp.. minimálně co se školy týče, tak už jenom dva týdny ;) Kdyby cokoliv, můžeš přijít třeba za mnou... Mě můžeš věřit, doufám že to víš. ;)

    ReplyDelete

a img { border: 0px; opacity: .60; filter: alpha(opacity=100); -o-transition: opacity 1.5s linear; -webkit-transition: opacity 1.5s linear; -moz-transition: opacity 1.5s linear;} a:hover img { opacity: 1; filter: alpha(opacity=80); -o-transition: opacity .1s linear; -webkit-transition: opacity .1s linear; -moz-transition: opacity 1.5s linear;}