SUMMER coming soon ..

Zdravím, dnes již podruhé!
Letní počasí vládlo posledním týdnem a nyní se to má změnit. Což se mi hodně nelíbí, to nebude zase nálada na nic.
Ale tak je to potřeba aby trošku zapršelo a ochladilo se, ale mírně, protože jsem člověk, kterému je pořád zima a jenom když je kolem 30°C + tak je mi horko! :-D

No každopádně letos v létě to moc na koupaliště nevidím, budu chodit do práce, ale snad už příští rok budu mít natolik spravenou postavu, že už by se to i dalo.

Ano zase blábolím nemysly.
No nic půjdu spát, zítra ve škole končíme prý dřív, takže aspoň něco pozitivního je na tom skoro konci školního roku! :-)

A pokud se Vám aspoň trošičku líbí mé články, byla bych ráda, kdyby jste se připojili jako nový člen přes google friends connect! :-) děkuji

6 comments:

  1. Jéé, škoda že nemám blogspot....teda, mám :D ale nedávám na něj nic a tak mi je téměř na nic, kdybych si tě dala do odběrů. :-/
    Škoda, právě chci říct, že bych tě tam už jinak měla hned! ;-)

    ReplyDelete
  2. Ha...a píšu jak koukám ještě z mého google účtu... :D
    To jsem teda dobrá. :D Musím si tu adresu přepsat zpět na blog.cz

    ReplyDelete
  3. yay!!!

    http://shareasecretmag.com/

    xoxo

    ReplyDelete
  4. Tak to to s tím teplem máme stejně, já si nestěžuju líbí se mi to, akorát je fakt že jednou za čas by to chtělo trochu sprchnout :)

    ReplyDelete
  5. Loving it…
    See you soon!
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    ReplyDelete
  6. Ta horka byla šílená, ale zase se dala aspoň chytit luxusní barvička :) a s tou postavou, no taky nejsem se svojí spokojená, ale kvůli tomu si nebudu kazit léto a budu normálně s kamarádama chodit blbnout k vodě atd. :) na postavě je práce ještě tak na rok :D ale to zvládneme! :)

    ReplyDelete

a img { border: 0px; opacity: .60; filter: alpha(opacity=100); -o-transition: opacity 1.5s linear; -webkit-transition: opacity 1.5s linear; -moz-transition: opacity 1.5s linear;} a:hover img { opacity: 1; filter: alpha(opacity=80); -o-transition: opacity .1s linear; -webkit-transition: opacity .1s linear; -moz-transition: opacity 1.5s linear;}