#INSTADECEMBER

Tak jelikož je už leden, rozhodla jsem se přidat článek s fotkami z instagramu. Někteří mě možná sledují, někteří ne, ale kdyby jste chtěli tak můžete dát like TADY. :-) Budu moc ráda.
Jinak děkuji za milé komentáře v minulém článečku, potěšili jste mě.
Za chvíli půjdu na jízdy z autoškoly, je krásné počasí, tak snad bude vše OK. Kolikrát mi to ani nejde, ale nemyslím si že to bude jenom mnou, ale spíš tím autoškolákem, protože když jsem jezdila s nevlastním otcem, tak mi to šlo, možná jde jen o přístup nevím, ale ten chlap se mi opravdu nelíbi, zatím mě vůbec nic nenaučil..
Užijte si fotky a krásný slunečný den! :-)*

1 comment:

  1. Ja som sa pred pár dňami na instagram znova vrátila (keďže som naň nechodila asi dva mesiace) a pomazala som všetky staré fotky - mám tam aktuálne už len jednu :D
    Hrnček úplne v strede je nádherný!
    beelievin.blogspot.com

    ReplyDelete

a img { border: 0px; opacity: .60; filter: alpha(opacity=100); -o-transition: opacity 1.5s linear; -webkit-transition: opacity 1.5s linear; -moz-transition: opacity 1.5s linear;} a:hover img { opacity: 1; filter: alpha(opacity=80); -o-transition: opacity .1s linear; -webkit-transition: opacity .1s linear; -moz-transition: opacity 1.5s linear;}