REVIEW MNY + RL

Mám pro vás další recenzi. Tentokrát z kosmetiky.
Jako první věc je RIMMEL LONDON GEL EYELINER v odstínu 001 BLACK.
Myslela jsem si jaká to nebude bůhví jaká skvělá věc a ejhle, je to pro mě naprostý propadák!
Stály okolo 120 - 130 Kč a jsem absolutně nespokojená.
Sice ano vydrží dlouho, na obalu psali až 24 hodin, ale zasychají hned po nanesení,
 takže napoprvé jsem měla ruce celé černé - místo očí, a musela jsem je drhnout kartáčem! :D
Nešly ni moc sundat odličovacím mlékem, ani jiným patlátkem na obličej!

Velké + dávám za barvu, cenu, barvu
Velké - šteteček, který byl v balení je no, špatně se mi to nanášelo, výdrž

Takže rada pro mne pro příště zní, nekupuj si gelové linky! :)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Druhou věc tady mám tenhle nádherný neonově růžový lak na nehty od MAYBELLINE NEW YORK
v odstínu číslo 83, který mi vybral přítel, kterému se moc líbil, tak jsem si ho koupila. Stál mě asi 40 Kč,
což je celkem pěkná cena za lak. Na nehtech vypadá opravdu krásně, byť neon nemusím, tak laky,
nějaké doplňky jsou pro mě OK. Avšak oblečení KO. Sice mám jedno neonově růžové triko - tmavé,
které je ale jenom na léto a hlavně je dobré na plavky, protože prosvítá a koupila jsem ho za pár šupů
v sekáči. Myslím, že má zrovna takovou barvu jako ten lak.

Velké + dávám za odstín laku, cena
Velké - výdrž

Tak a to by pro dnešek zatím stačilo!
Mějte krásný zbytek dne!

A přidejte si mě na INSTAGRAMU! <3


1 comment:

  1. Tieto laky som kedysi mala a vyhovovali mi :) Vydržali mi aj týždeň, takže s výdržou som problém nemala :)

    ReplyDelete

a img { border: 0px; opacity: .60; filter: alpha(opacity=100); -o-transition: opacity 1.5s linear; -webkit-transition: opacity 1.5s linear; -moz-transition: opacity 1.5s linear;} a:hover img { opacity: 1; filter: alpha(opacity=80); -o-transition: opacity .1s linear; -webkit-transition: opacity .1s linear; -moz-transition: opacity 1.5s linear;}