IPHONE4S | WHITE

Zdravím všechny čtenáře mého blogu. Již dlouhou dobu jsem koukala po iphone 4S | 8GB. Přečetla jsem mnoho recenzí, ještě více jsem shlédla videí a jsem ráda, že jsem do toho šla, za ty peníze to opravdu stálo. Telefon jsem si vyhlédla na alze. Už jsem si ho chtěla dávno objednat, no pořád mi ještě scházela nějaká ta korunka. A jakožto u mě bývá, že mám smůlu, která se mi lepí každý den na paty, tak i tentokrát. Vyprodali mi ho. Ale nezoufala jsem, a hledala jsem dál! No nakonec jsem znovu koukla na stránku alza.cz a byl tam jeden áájfoun, byl úplně nový, akorát byl rozbalený nic víc. A stál asi o 300+- méně než ten nový co mi vyprodali. A protože to byl pouze jeden kus, tak jsem neváhala a objednala ho. V pondělí byl objednán i odeslán a v úterý mi ho PPL doručila až do domu!
K tomu jsem si koupila dva kryty. První teda jenom na jeden den a koupila jsem ho v asia centru a stál asi 69,-. A ten druhý jsem si objednala přes úžasný eshop esperia.cz a do dvou dnů od objednání došel i ten.
Ale až budu mít více krytů, tak pak teprve udělám článek o nich.




1 comment:

  1. Apple má za mě tu nejlepší elektroniku, vlastím iPad jsem neskutečně moc spokojená :) Do budoucna plánuji taktéž iPhone,ale radši bych už třeba 6 když bude možnost. Mimochodem obal je nádherný,tyhle jednoduché mám nejradši, navíc má skvělou barvičku na léto :)

    ReplyDelete

a img { border: 0px; opacity: .60; filter: alpha(opacity=100); -o-transition: opacity 1.5s linear; -webkit-transition: opacity 1.5s linear; -moz-transition: opacity 1.5s linear;} a:hover img { opacity: 1; filter: alpha(opacity=80); -o-transition: opacity .1s linear; -webkit-transition: opacity .1s linear; -moz-transition: opacity 1.5s linear;}