AUTUMN IS COMING!

Ahoj všichni! Po delší odmlce jsem zase tady. Sice opět píšu z telefonu, ale lepší něco jako vůbec nic! Tak a k fotkám. Začíná nám pomalinku podzim, já jsem nemocná a je mi zle, a tak jsem si alespoň zpříjemnila den mňamózní domácí přesnídávkou, jejíž recept naleznete na mém instagramu - closetdream. A jak jsem již zmínila, začíná pomalinku podzim a tak jsem se pustila do podzimní dekorace. Nakreslila jsem si na černý tvrdý papír ptáčky a lepicí pistolí jsem je přilepila na větvičky z vrby. Dále jsem pak dala do sklenice hlínu, okrasný kamínek a Netřesk :) Toť zatím vše. Doufám, že vy jste na tom po fyzické stránce lépe než já! Dobrou noc.

1 comment:

a img { border: 0px; opacity: .60; filter: alpha(opacity=100); -o-transition: opacity 1.5s linear; -webkit-transition: opacity 1.5s linear; -moz-transition: opacity 1.5s linear;} a:hover img { opacity: 1; filter: alpha(opacity=80); -o-transition: opacity .1s linear; -webkit-transition: opacity .1s linear; -moz-transition: opacity 1.5s linear;}