AVOCADO IS ALWAYS A GOOD IDEA

Pokud mě sledujete na instagramu, tak jistě víte, že sem tam přidám nějaký příspěvek o jídle. A to bych nebyla já, kdybych Vám o tom neudělala i článek na blogu.

Včera jsem si udělala bezlepkový toust s rozmačkaným avokádem, vejcem na tvrdo, solí a pepřem. Nikdy bych si nemyslela, že by mi to mohlo tak moc chutnat, ale hecla jsem se a řekla si, že už bych to konečně mohla zkusit. Všude samé avokádo, avokádo. Já ho přidávala pouze do smoothie. Samo o sobě je nijaké a přijde mi, že voní jako ta kaštanová slupka, nebo něco takového. Ale když si ho opepříte a dáte si k tomu to vajíčko, tak to chutná úplně jinak a je to naprosto božský! <3

Dnes jsem si pro změnu udělala ovesnou čokoládovou kaši s dalšími nalámanými kousky čokolády a borůvkami a vše je samozřejmě bez lepku (bezlepkové ovesné vločky koupíte ve zdravé výživě).

Já miluju jídlo a miluju taky to, jak je naservírované a jak vypadá, protože když vypadá hezky, tak většinou i hodně dobře chutná. Tedy alespoň mně. A na zítřek jsem si do práce přichystala smoothie z půlky pomeranče, půlky avokáda, jednoho kiwi a trochu vody. Smoothie jsem si dělala každý den, bohužel pouze ručním mixérem a to bylo na dlouho a na prd! :-D

Proto jsem delší dobu přemýšlela, že bych si pořídila nějaký mixér na smoothie, ale chtěla jsem už nějaký lepší, který aspoň chvíli vydrží. A zatím jsem s ním naprosto spokojená a nemůžu si ho vynachválit. Akorát jsem chtěla celý černý, bohužel si ho brala paní přede mnou a byl poslední! :( Tak jsem si vzala bílo černý. Ale to je fuk jakou má barvu, hlavně že udělá službu a za tu cenu to opravdu stojí.

Cena se pohybuje okolo 1799 - 1999 Kč a je to tenhle mixér značky SENCOR. K němu byly i dvě nádobky (0,8l a 1l)  s víky a já si myslím, že to bylo docela dobrá koupě! ;-)

Máte s ním nějaké zkušenosti? Děláte si taky smoothie? Pokud ano, tyčovým nebo smoothie mixérem?




No comments:

Post a Comment

a img { border: 0px; opacity: .60; filter: alpha(opacity=100); -o-transition: opacity 1.5s linear; -webkit-transition: opacity 1.5s linear; -moz-transition: opacity 1.5s linear;} a:hover img { opacity: 1; filter: alpha(opacity=80); -o-transition: opacity .1s linear; -webkit-transition: opacity .1s linear; -moz-transition: opacity 1.5s linear;}