ALONE

Hello! Ahojte všichni! Je to skoro až k neuvěření, ale měsíc říjen máme u konce. A byl to zatím ten nejhorší měsíc z celého letošního roku. Nic se mi nedařilo, pořád se mi něco špatného stávalo. Já už fakt nevím jestli se mi "něco" mstí, nebo je to karma. Ale nikomu nic nedělám, ještě se snažím a pořád je všechno špatně.
V autobuse jsem několikrát pouštěla starší lidi si sednout, pomáhám s každou blbostí a stejně si připadám jako ten nejzbytečnější člověk na celé naší planetě. Ano, teď by jste mohli namítat, že existují miliony lidí, kteří se mají v této chvíli daleko hůř než já, ale i tak je člověk z toho všeho tak zoufalý, že začíná hledat různé řešení.
A ne nemyslím sebevraždy, nebo něco podobného. To opravdu není řešení. Myslím tím například různé odreagování jako je například čtení, kreslení, psaní, poslouchání hudby, atd... Každý to musíme řešit a ventilovat po svém. Ale počasí tomu opravdu nepřidává.

Nevím jestli se mám začít těšit na Vánoce a nebo začít brečet, že další rok skoro uběhl jako voda.
V prosinci mi bude 22, za svůj život jsem zatím ničeho nedosáhla a poslední dobou mě všichni tak neskutečně vytáčí. Včera u nás poprvé za letošní rok začal padat snížek. Jupí! Ale ne, nesnáším zimu a sníh. Teda na vánoční svátky je to opravdu hezké, když začne venku snížkovat. Ale aby bylo chladno a padal sníh někdy na přelomu dubna a května, to už je trochu přehnané. Ovšem my to neovlivníme. No každopádně toto období je opravdu pěkně na nic a člověk zbytečně depkaří a je ze všeho smutný. Už ať je zase léto. To je úplně o něčem jiném! Všichni se radují a mají dobrou náladu. Tak a to je pro dnešek vše.
Přeji krásný "HALLOWEENSKÝ" večer a poslední den tohoto měsíce!

No comments:

Post a Comment