PERFECT

Poslední dobou nemám náladu ani nic psát, protože se mi absolutně nic nedaří a mám náladu na bodu mrazu, i když se opravdu snažím nad všemi těmi věcmi povznést a vzít si vždy z toho něco dobré, nějaké to ponaučení do příště i tak je to velmi těžké některé věci hodit jen tak za hlavu a neřešit to. Ano, tenhle měsíc opravdu stál za starou bačkoru. A co jsem si z toho odnesla? Akorát tak rány na duši a na srdci. Pche. Ale už na to kašlu, nebudu si ničit své zdraví někým, kdo mi za to opravdu nestojí a nesahá mi ani po kotníky! ;-)
14. 10. 2017 Přesně rok, od toho co jsem si domů přivezla Blue a jsem za to neskutečně moc ráda. Ani by jste nevěřili, jak mi vždycky buší srdíčko když ji vidím, jak se na ni těším po dlouhém dni z práce, protože ona je to jediné štěstíčko, které mi pomáhá zapomenout na všechno zlé a na tu blbou práci.
Ano teď by někteří mohli namítat to, že bych mohla změnit zaměstnání. Já bych moc ráda, ale s tím že platím nájem, platím všechno možné, tak, no je to prostě nemožné. Ale zase mám stálý příjem, nikdy se nezpozdili, vždycky výplata dojde mezi devátým až třináctým dnem v měsíci, takže na jednu stranu se člověk má i dobře. Na druhou už je úplně vyšťavený z těch norem a hlavně nových ženských, které nastupují. Je nouze o lidi a práce je jak nas...ehm chápeme se, že ano. A tak nevím kde to berou, ale přijde mi, že dokonce i u popelnic, nebo už opravdu nevím. Nedá se s nima normálně bavit, nedá se s nima pracovat. Pořád si na něco stěžují, pořád se jim něco nelíbí. To ony dělat nebudou a to je nebaví a chodí za mistry a chtějí jinou práci. Chápete to. Nikdy jsem nic podobného nezažila až letos. Hrozné. Ale to není to nejhorší. Ale to nejde ani popsat to jejich chování. No a to je pro dnešek asi vše. Protože si letím rychle zacvičit, nachystám si oběd a svačinu do práce a půjdu na autobus. Tak se mějte hezky, užijte si "škaredou" středu a pokud jdete na odpolední, jako já, tak ať Vám to rychle uteče. ;-)

1 comment:

  1. To mě mrzí, že máš takové špatné dny, do tohohle počasí se prostě "hodí" taky jsem teď měla hodně špatné nálady, ale bude líp! :)

    Jukni ke mě na yt, rozbíhám nový kanál. :)
    Můj youtube kanál

    ReplyDelete