WHY

Znáte takové to, když máte opravdu veliké "štěstí" a všechno na co sáhnete se Vám "daří?" jo přesně takhle to mám teď poslední dobou já. Minulý týden jsem v bytě šlápla na střep, předpokládám, že je tam už tak z první světové války! :-D Ale ne dělám si srandu. Akorát opravdu netuším kde se tam vzal, protože každý den musím po Blue zametat, takže opravdu nemám páru z kama ten střep byl.

Dnes, pro změnu se mi v práci povedlo rozbít si parfém a trošku jsem si pořezala ruku. "Ano Kristýno, jsi velice šikovná!" A to je teprve pondělí. Raději nechci vědět co se mi zase povede ke konci týdne. Ale přijde mi, že poslední dobou mám ještě větší smůlu než obvykle. Pořád se mi něco nedaří, pořád se něco kazí, ale nepřestávám myslet pozitivně. Protože kdybych byla celou dobu negativní, tak se můžu jít rovnou zahrabat!

Dnes Vás opravdu nebudu zatěžovat nějakým dlouhým článkem, protože zaprvé ráno vstávám do práce ve 4 a zadruhé už se mi stejně chce spát. Ale chtěla jsem se podělit o to, jak mi "daří!" :-D No nic jdu spát, mějte krásný zbytek pondělí a užijte si sluníčko, dokud je to možné! :-) Pa.



3 comments:

  1. Často se stává že člověk vypije večer místo 2 deci vína třeba 6 litrů a pak zapomene že nějakou lahev rozbil. Zapřemýšlej nad záhadou střepu takhle!

    ReplyDelete
  2. Taky mívám takové dny :D Ale neboj, ono se to zlepší :) Budu držet palce :)
    Jinak moc krásné fotky a ponožky!! :)

    LITTLETHINGSFOREM

    ReplyDelete
  3. Já jsem neustále takhle "šikovná" :DDD ale důležité je brát to s humorem! :)

    ReplyDelete