STRAWBERRY COCONUT CHÍZSCEJK (CHEESECAKE) RECIPE

Jak již z názvu vyplývá, tentokrát se budeme věnovat nějakému tomu receptíku na zdravý (nepečený) jahodovo kokosový cheesecake. Proč jsem napsala do názvu takovou zkomoleninu? Vždycky, když totiž slyším slovo číscejk, vzpomenu si na náš český pořad Prostřeno! :-D Pokud jste ho neviděli, odkaz přidám ZDE! Já totiž šíleně moc miluju dorty. Na všechny způsoby. A koláče. A sladké. Proto věřím, že i Vy milujete sladké mňamky a bude se vám recept líbit. A pokud by ho někdo zkoušel udělat, byla bych moc ráda, kdyby jste mi dali echo na můj instagram, třeba i s fotkou, jak se Vám to povedlo! ;-) 

A u některých ingrediencí jsem přidala i odkaz, co přesně jsem použila, ovšem můžete použít i jiné značky, jsou to pouze příklady, toho co jsem měla já.

A za pár měsíců tento receptík najdete třeba také v mém ebooku! :-)

KORPUS
1 hrnek datlí bez pecek Provita
1 hrnek kokosové mouky Nature's promise
1 hrnek bezlepkových ovesných vloček Provita
1 lžičku holandského kakaa
5 - 10 lžiček kokosového nápoje Alpro 

NÁPLŇ
250g odtučněného nebo polotučného tvarohu (já jsem použila tenhle)
6 - 8 jahod
Pár kapek Candy splash - vanilkový rohlíček (nebo jiné ochucovadlo - já jsem použila tohle, protože to druhé které mám je Candy splash - Skořice a to by moc k sobě asi nešlo spolu s dalšími ingrediencemi).
Kokosový cukr Natures's promise (Albert hypermarket), bílý cukr... (nemusí být, ale lze použít nějaké sladidlo, záleží na tom, jak moc máte rádi sladké..)
1- 1,5 hrnku strouhaného kokosu Albert hypermarket
Cukrářské zdobení - Dr. Oetker

POSTUP
Jako první si nachystáme kulatou formu, do které budeme náš číscejk dělat! :-D Já jsem použila formu velikou cca 15 - 20 cm. Jakmile budeme mít nachystanou formu, vrhneme se na korpus. V mixéru si rozmixujeme datle na takovou "pastu" (!!pozor!! potom jdou špatně umýt). Do misky si smícháme všechny sypké ingredience a přidáme k nim naši datlovou pastu a zalijeme pár lžičkami kokosového nápoje Alpro.  Uděláme z toho těsto, které bude snadno tvarovatelné. Tudíž nebude ani tuhé, ani moc řídké. Prostě něco mezi těmito dvěmi, aby se těsto dalo pomocí prstů tvarovat ve formě. Takže těsto dáme do formy a uňahňáme ho prsty, tak aby bylo silné tak 2 cm +- ..

Znovu si vezmeme misku, tentokrát do ní však přihodíme věci na náplň. Začneme tvarohem, přidáme strouhaný kokos, nějaké to ochucovadlo a sladidlo - dle vaší chuti!! :-))) Dále nakrájíme jahody na kostky a opatrně je vmícháme do tvarohu. Touto směsí potom potřeme vrch našeho korpusu a dozdobíme jahodama a nějakým cukrářským zdobením! Nakonec necháme vychladit přes noc v lednici a můžeme podávat.






No comments:

Post a Comment