SPRING MINI CAKES

Dlouho jsem přemýšlela, co bych měla opět přidat za recept. Jelikož babička dneska ráno pekla skořicové šneky, tak mě napadlo, že bych je mohla udělat taky, ale ve zdravější verzi. Jenže se mi do toho moc nechtělo, tak to připravím jindy. Zkusím je asi udělat o víkendu. Ale i tak jsem měla na něco chuť, a proto jsem si pro Vás jarní mini bábovičky. Tak snad se vám recept bude líbit a třeba si ho někdy i vy upečete, protože je naprosto jednoduchý, vláčný a super třeba na snídani!! :-)

INGREDIENCE na 3 mini bábovičky: 
1 odměrka holandského kakaa
1 odměrka kokosového nápoje Alpro
1 banán
2 vejce
2 odměrky kokosové mouky
3ml (pár kapek) Candy splash - vanilkový rohlíček
Cukrářské ozdoby
Kokosový cukr (bílý, atd..) - dle chuti, nemusí být
Bodylab Zero topping syrup - slaný karamel

POSTUP: 
Začneme tím, že si v misce rozmačkáme banán. Přidáme kokosový nápoj Alpro, dále holandské kakao, vejce, Candy splash nebo jiné sladidlo (cukr), kokosovou mouku (lze použít i jinou) a zamícháme. Šoupneme na cca. půl hodinky do trouby na 180°C. Nakonec zalijeme nějakým toppingem a posypeme cukrářskýma ozdobama.. Hotovo! :-) 

Po vytáhnutí jsem ještě odřezala okraje, protože z druhé strany to vypadalo jako muffinky! :-D Tak jsem je odřezala a snědla jen tak s kafíčkem.

Pokud recept vyzkoušíte, můžete mi do komentářů, nebo na instagram napsat, jak vám bábovičky chutnaly! :-)

No comments:

Post a Comment