PASSION BAR - SNICKER DOODLE

Tahle tyčinka (PASSION BAR) mě zaujala hned na první pohled. Protože papírové obaly se jen tak nevidí. A ještě k tomu všemu takovéhle barevné a vzorované. Našla jsem ji ZDE a už teď lituji, že jsem si jich neobjednala víc! :( Jenomže já jsem si brala pouze jednu na zkoušku a nemohla jsem vůbec tušit, že mi tahle tyčinka tak moc zachutná. Což mě teď opravdu mrzí. Ale to vůbec nevadí, protože příště si objednám i jiné příchutě.
Takže teď samotná recenze. Jdeme na to! :-)

Už jenom co jsem přivoněla k obalu jsem se nemohla dočkat, jak tuhle tyčinku otevřu a ochutnám. Proč? protože ta skořicová vůně byla naprosto úžasná. Já skořici miluju. A to jsem ještě netušila co přijde, jakmile do ní kousnu. Bomba v puse! Úplně jsem přestala vnímat vše okolo a vychutnávala jsem si tuhle dobrotu.

Pokud máte rádi skořici, kešu a arašídy, tak tohle je právě pro vás. Pokud ne, myslím si, že mají docela širokou nabídku tady těch tyčinek a určitě si vyberete. Pro mě jako bezlepkáře je super, že je bezlepková, bez přidaného cukru a pro vegany. Já sice vegan nejsem, ale to nemění nic na tom, že bych si nemohla tuhle dobrotu dát. Je měkoučká, chuťově výborná. A je mi fakt docela líto, že jsem si jich neobjednala více. Ale příště to napravím! :-)

Už jsem vyzkoušela hodně různých tyčinek, které byly strukturou fajn, ovšem chuťově stály za starou bačkoru. Chutnaly hrozně uměle, kdežto tahle mi přišla reálně hodně dobrá. Určitě poputuje na první příčky v mých TOP produktech.

Obal - 10 / 10
Chuť - 10 / 10
Struktura - 10 / 10

30/30

Nebudu vám lhát, ale jsem nadmíru spokojená! Já jí opravdu nemám co vytknout.. Takže jen tak dál! Už se těším na další tyčinky od téhle značky! :-)

No comments:

Post a Comment