BABY IT'S COLD OUTSIDE

Asi je těžké tomu uvěřit, ale je tady nový rok, nové možnosti, nové začátky, nová předsevzetí, atd.. Já si opravdu žádné předsevzetí dávat nehodlám, protože vím, že bych je stejně nedodržovala. Typická já! :-D Mám absolutně hlavu děravou a na nějaké předsevzetí bych stejně brzy zapoměla. Vy si nějaké dáváte? 

Chtěla bych v několika bodech shrnout prosinec minulého roku. Takže zaprvé jsem měla narozeniny. 23. Necítím se vůbec na 23. Cítím se jako malý dítě, který poprvé uvidí svět a začíná žít. Bohužel mi poslední dobou přijde, že pouze přežívám. Nejsem schopná myslet pozitivně. Můj věčný optimismus opadá a já si připadám jako totální trubka. Jo, ale to nebude věkem, ale spíš čím dál tím horšíma zkušenostma v životě.
Stojím neustále na místě. Nehýbám se. Neposouvám se dál. Jediný kdo mě drží nad vodou je moje kočka. A možná pak pár dalších lidí. Měla bych  si víc začít užívat života. No bohužel to neumím a tak není divu, že mi to nejde! :-(

Zbytek měsíce byl docela fajn, po celý rok jsem musela být asi extrémně hodná, protože jsem dostala tolik dárků, že jsem nevěděla jestli mám brečet nebo se smát. :-) Nejhorší je, že i když jsem letos byla docela štědrá i já, tak mi přijde, že i tak mám pořád neskutečně špatnou karmu. Ať udělám cokoliv dobrého, stane se mi něco "zlého" a já už nevím, jak to ovlivnit tak, aby se mi děly pozitivní věci. A tím se vracím k tomu optimismu. Není divu, že jsem čím dál tím víc negativní. A to jsem si vždycky ze všeho brala i to pozitivní. Nevím co se to poslední dobou se mnou děje. Ale budu věřit v lepší zítřky a snad se to všechno urovná a bude to zase fajn.

Silvestr, ten raději ani nekomentuju, nebo by musela jedna slečna ode mě dostat přes "rypák".
A naráz bum a jsme zase zpět v prvním odstavci.  Nový rok.

Vlastně zatím ani nevím, co k němu mám napsat. Jenom to, že zrovna, když už zase jdeme všichni po dovolený zpátky do práce začalo sněžit, protože jako každý rok, nemůže prostě sněžit na Vánoce..:-D Klasika.

Dál mě už vůbec nic nenapadá. Tak snad v dalším článku to bude lepší.

Tak tedy přeji všem krásný nový rok a snad jste do něj vykročili tou pravou nohou a né levou jako já, i když ne mojí vlastní vinou. Pa..:)



3 comments:

  1. veeelmi cute je ta salka mimochodom super blog a tie fotky mas naozaj spickove, idem si precitat viacej clankov....ak budes mat cas a bavi ta lifestyle a vlogy tak pozri moj youtube :)
    https://www.youtube.com/channel/UCv0NknfmLoMjq7dt1-VTyTA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji mnohokrát :O :-) Určitě mrknu ;-)

      Delete
    2. Máš tam ode mě follow :)))

      Delete