STRESS OUT

V posledních dnech se teda snažím jet na té pozitivní vlně. I když ten začátek roku vypadal docela bídně a díky tomu jsem začala špatnou nohou. Neřeším nesmysly, nehledím na blbosti a snažím se nerozčilovat se, ale spíše odpočívat. I když v práci je to občas docela šílený, i tak musím to vše brát s nadhledem, abych se z toho nezbláznila.

Avšak věřím, že se mi co nejdříve povede začít pracovat úplně jinak. V práci, která mě bude naplňovat, taková která mě bude bavit a nebudu v ní permanetně ve stresu. Už z toho šedivím. A to doslova! :D csss.

Jinak, určitě jste si všimli jaké je venku krásné počasí. Teda za oknem. Sněží. Aktuální téma na všech sociálních sítích, tak sem taky přidám fotky! :D Za tím oknem je to fakt hezký i Bluince se to líbí a dokáže na ten sníh civět i hodiny, ale nebaví mě to, jak se oteplí, roztaje to, ochladí se a zase začně mrznout. A to nemluvím o tom, jak se mi zhoršil exém. A to jenom proto, že je chladno.

Už se těším na léto. To miluju. Už se nemůžu dočkat toho, až na sebe nahodím jenom lehký šaty, nebo kraťase, triko, tenisky a vyletím ven. To nekonečné oblékání mě hrozně nebaví a i tak je mi stejně zima, i když mám na sobě "dvacet tisíc" vrstev! :D Ale musím uznat, že letos je zima opravdu pořádná. Jenom škoda teda, že nezačlo sněžit na ty Vánoce.. :(

Ještě bych chtěla rozebrat jednu věc. Chystám giveaway. Takže se můžete buď těšit na kosmetiku, nebo na pamlsky a hračky pro kočičky. O tom můžete hlasovat na mých instastories. Tak tam utíkejte a hlasujte! :-)

+ Chystám e-book :-))))

No comments:

Post a Comment