april

Ahoj zdravím a zároveň je mi líto, že nepíšu články, ale teď jsem na to nějak neměla čas, protože jsem se nedostala na počítač. Asi se v létě vykašlu na iphone a koupím si svůj vlastní notebook. Za posledních pár měsíců se toho dost událo.
Pokud sledujete můj instagram, tak tam denně přidám nějakou tu fotku, odkaz na něj bude dole pod článkem a taky přidávám pár fotek, které jsem vyfotila a už dlouho jsem je chtěla přidat na blog, ale nemohla jsem, asi si opravdu pořídím ten notebook v září.. :-)

No a přítel bude mít narozeniny za pár dní a tak mu chystám takový, doufám že pěkný dárek, který se mu bude líbit. Zatím je to teda na začátku, tady dole na obrázku, ale až to bude dokončené, tak Vám to taky postnu.

P.S. Nevíte někdo proč jsou ty fotky tak děsné kvality, jaké mám nastavit rozlišení, myslím tím třeba 72dpi to je kvalita na web, ale je to hrůza a kvalita na tisk 300dpi taky vypadá děsně, poraďte mi prosím! :(

A taky pište do komentářů, jestli by jste chtěli recept na ten fialový smoothie! :-) 

FOLLOW ME ON INSTAGRAM , TUMBLRWE♥IT  FOR MORE PICTURES.






No comments:

Post a Comment