END?!

Stávám okolo 8 hodiny ráno a je to super. Ale bohužel zachvíli mi to skončí. Byla jsem dva týdny doma, protože jsem měla dovolenou a skvěle jsem si opočinula. A práce mi vůbec nechybí. Ale po víkendu už mi to znova začne. Zítra se chystám jít na to prodloužení řas k moc šikovné Janičce, takže zítra přidám fotky a něco ohledně těch řas. Teď si pouštím Simpsonovi a luštím u toho osmisměrky, které jsem si koupila při návštěvě Prahy! :-) Jinak koťátka krásně rostou a pokud by jste chtěli, tak přidám fotky, ale nejlepší by bylo přidat až vlastní fotky, ale to bude ještě pár týdnů trvat! :/ Ale hrozně se to blíží, už jenom asi necelého 2 a půl měsíce a budeme mít s přítelem koťátko doma. Určitě se tak těšte na články ohledně toho, jak se o kočičku starat, výbavičku pro kočičky a někdy možná i něco o výstavách a chovu! :-) Krásný čtvrtek všem.

2 comments:

  1. Vstávání v 8 je pro mě teda pořád moc brzo :D A fotku kočiček přidej aspoň jednu, teď musí být úplně šíleně, extrémně roztomilé :))

    ReplyDelete
  2. Super fotka tyjo!! A jaká rasa koťátek? :) My máme doma perskou činčilu a bože ze mě je kočičí člověk haha :d

    ReplyDelete