valentine´s sweet smoothie.

Zdravím!
Dneska pro Vás mám nachystaný další "recept", tentokrát na super zdravý smoothie.
Ať už si ho uděláte na zítřejší Valentýn ( třeba z jahod ) nebo jen tak, že na něj dostanete chuť určitě Vás a případně Vašeho partnera nezklame!
A mimochodem už mi přišel tablet z opravny jupí! :)

budete potřebovat: cca. 200 ml mléka (můžete přidat, ale nemusíte)
                                1,5 lžičky cukru nebo jednu lžičku medu
                                ovoce, zeleninu nebo obojí dohromady - (cokoliv) - já jsem momentálně použila           pomeranč, ale pouze jeden, vy použijte třeba několik druhů ovoce a nebo zeleniny.

postup: Ovoce pečlivě umyjeme (př. jahody) a nakrájíme nejlépe na kostičky. Ty potom dáme do umělohmotné sklenice, přidáme cukr nebo med, mléko a celé rozmixujeme (ručním) mixérem.
Nakonec nalijeme do nějaké sklenice, můžete přidat brčko nebo nějaké další zdobení a máte hotovo! ;)

FOLLOW ME ON INSTAGRAM , TUMBLRWE♥IT  FOR MORE PICTURES.

5 comments:

  1. Jsem na smoothies úplně ujetá! a pěkná fotka. :)

    ReplyDelete
  2. Na tohle mám teda velkou chuť, smoothie miluji!:)

    ReplyDelete
  3. ó, mňami! ten si zajtra určite spravím! :).

    Kejmy ♥.

    ReplyDelete
  4. Kikouši nakazilas mě! :D :P Od pondělka s Eliškou snídáme smoothies! :D Dneska už jsem dvě zžahla (snídaně a večeře) a je to fakt dobrý! :D Snad na intru nikoho nebude ráno rušit mixér.. :D

    ReplyDelete