IF YOU LISTEN CAREFULLY, SILENCE IS BEAUTIFUL

Každý den začíná stejně. Rutinní život mě už ale pomalinku přestává bavit. 4:00 zazvoní budík a vyhání mě z postele, nasnídat se, oblíct se, namalovat se, vyčistit tesáky a utíkat na autobus, který jede přesně v 5:00, ale vy vždycky vyletíte z bytu a je za 3 minuty pět. Přijedete do práce, převlečete se, pracujete. Jediný na co se v tomto světě těším jsou přestávky a to, že jakmile tohle všechno přežijete, čeká na Vás doma váš jedinný nejmilovanější přítel na světě.

Vždy když přijdu a ona mě pozdraví jednoduchým a prostým "Mňau" jsem neskutečně šťastná, že už jsem opět u ní. Koukáme spolu na filmy, hrajeme si, mazlíme se, jen tak se válíme a odpočíváme. Miluji ten pocit, že víte, že někoho vedle sebe máte. Ten pocit je k nezaplacení. Za nic na světě bych ji nevyměnila. Je to ten nejúžasnější tvoreček na světě.

Někdo by mohl namítat, že kočky jsou nevděčné malé potvory. Ono na jednu stranu má ten člověk pravdu. Na druhou s ním nesouhlasím. Každá kočka je jiná. Ano mají svoji hlavu. Ano, dělají si co chtějí. Ale i tak bych ji za nic na světě nedala. Je to potvůrka, to jo. Ale bez ní by byl celý můj život nudný. Nezáživný. A už vůbec ne barevný, plný lásky a naděje. A mimochodem, letos to už budou druhé Vánoce co s ní budu! :O Tak neskutečně to všechno letí. Za 34 dní budu mít narozeniny, za 37 dní Vánoce, do Nového roku nám zbývá pouze 45 dní.. :( A Blue bude mít přesně za 236 dní 2 roky. Chjo a takové to bylo malinkaté miminko.

A kdyby Vás zajímalo, co mám s rukou, tak jsem to myslím psala v předchozím článku.. :/
(A na té poslední fotce jí jde vidět jenom zadek! haha :-D :-D Protože člověk si prostě nemůže udělat normální fotku, bez toho, aby mu tam vlezla kočka.)


2 comments:

  1. jéé tá mačička je roztomilá ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    ReplyDelete
  2. Blue je šíleně roztomilá :) Jinak zkus třeba podnikat různé spontánní akce, uvidiš, že to bude super oživení stereotypu :)

    ReplyDelete