LET IT SNOW

Chystám se do práce, koukám z okna jak se během chvilky zatáhlo a vidím, jak začíná sněžit. Jůůů..Teda teď říkáme jůů, ale po pár týdnech břeček a nehorázně zimy budeme nadávat, ať už ta zima konečně skončí! :-) Ale ten první sníh je vždycky krásný. Měla bych si pohnout, protože za půl hodiny mi jede autobus a ještě ani nejsem oblečená, ani namalovaná. :-D Ale v pohodě. Však půl hodinky je "spousta" času.

Ty vločky jsou tak nádherné. Teď začly padat takové ty obrovské. Aww.
Celkově to rychle letí. A víte kde je nejlíp?
V Tomto období samozřejmě kde jinde než v pelechu. Jak jinak. I kočce je tam nejlíp. Proto jsem pro Vás nachystala článek plný fotek a inspirace pro všechny milovníky minimalismu a šedé barvy.
A to je pro dnešek vše, protože utíkám na autobus. Ale už mám pro vás nachystaný další článek, ve kterém jsou tipy na dárky! ;-) Tak snad se vám bude líbit.

1 comment:

  1. Z prvního sněhu mám taky vždycky radost. Respektive- mám z něj radost vždycky, když nemusím ven :D :D A taky jsem si nový pokoj zařídila v bílo-šedé :) Ta kombinace má fakt kouzlo!

    Pauline's Tiny World

    ReplyDelete