CHRISTMAS GIFT IDEAS FOR GIRLS

Jak jsem již slíbila v minulém článku, přidávám pro Vás menší inspiraci na to, co někomu dát pod stromeček. I když Vánoce nejsou o dárečcích, ale o tom, že je rodina spolu, ale i tak tady hodím několik věcí a třeba vám to poslouží jako inspirace. V dalším článku budou dárky pro muže a zvířátka.
Jako první tady mám Parfém (House - 399,-), který potěší snad úplně každou ženu, slečnu, dámu. Každá chce krásně vonět. Ehmm.. no teda skoro "každá." :-D Úžasný je takový ten odér á la popelnice. Ale ne, dělám si srandu. Já vím, že někdo za to prostě nemůže. Ale když je venku 30 stupňů tak je to opravdu úžasný pocit, třeba když jedete v autobuse. Ale to jsem odbočila. Ano, snaha o to být vtipná. "Tak to se ti Kristýno opravdu nepovedlo!" (Nechtěla jsem nikoho urazit, šlo pouze o vtip.) :-D

Jako další věc, kterou potěšíte jak chlapy, tak ženský, je nabíječka na telefon (House - 129,-). Protože určitě každý z nás zná to, jak nabíječka začně nabíjet pouze v určité poloze! :-D A to jsou potom opravdu mordy. Šílenost. Až vám zůstává rozum stát v jaké poloze tu nabíječku musíte mít, aby jste si vůbec doplnili baterku. Já myslým, že všichni víme  o čem mluvím a určitě aspoň jednou za život se to někomu stalo.

A jako poslední tady mám kryt na telefon (House 169,-). Tento je se třpytkama a jednorožci. A věřte mi, že taková blbost udělá tady obrovskou radost. A pokud se budete někoho chtít na nějakou dobu zbavit, dejte mu do ruky tohle! Vyzkoušeno! Doporučuje 10 Kristýn z 10! :-D

Všechny tyto 3 věci jsem koupila v obchodě HOUSE. Mají tam spoustu takových blbinek, takže tam se dají určitě dobře nakoupit Vánoční dárky.

A nakonec jsem pro Vás vytvořila WISHLIST, ve kterém najdete další inspiraci na dárky pro holky. Tak snad se Vám článek bude alespoň trošku líbit a budete ho brát s nadsázkou! ;-)

1 comment: