SOMEONE TAKE ME HOME

Není nad to mít pohodový víkend. A ještě lepší to bude za necelé 3 týdny, kdy budu mít dlouhou dovolenou. Už se na to těším. Člověk si taky už konečně potřebuje někdy oddychnout a nejen žít v rutině. Z domu do práce, z práce domů, do obchodu a to je vše. A kolikrát si před prací nebo po práci moc neodpočinete, protože to uteče tak strašně rychle, že než se nadějete, už tu máte další den, týden, měsíc..Vánoce. A dostáváme se zase k neustále omílanému tématu.

Kdo mě sledujete na instagramu, tak jste již mohli vidět na instastories, že jsem přidávala fotku se stromečkem. Nejen američanům a obchodním řetězcům začlo hrabkat. Už i mně. Ale je pravda, že až teď, kdežto jim už tak od konce srpna, ne-li dřív! :-D To jsem tam taky již zmiňovala.

Kromě toho, že už mám doma stromek, tak mi neustále hrají vánoční písničky a já "skáču" po bytě a trsám a zpívám z plných plic. (A ano, neumím zpívat, ale to už je jenom detail!) Blue na mě kouká s výrazem, "wtf? jako vážně, víc už ti hrabat nemůže?" ale věřte mi, může! :-D Ale aspoň není nuda.  Zrovna teď spolu posloucháme písničky, teda spíš já, Blueberry u toho spinká na pohovce. Sluníčko nám zapadá a na obloze vytváří zajímavé obrazce. A do toho ty vánoční melodie. Ach, jaká romantika.

Taky jsem slíbila, že přidám další tipy na dárečky a nebojte nezapoměla jsem na to. Chystám to, jenom mi to trošičku trvá dát to vše dohromady. Ale v průběhu týdne se na to můžete těšit. Snad se to bude líbit. No a teď už mi nezbývá nic jiného než vám popřát krásný zbytek nedělního odpoledne, pořádně si odpočiňte a naberte síly na téměř všemi nenáviděné pondělí! :-D :-) Mějte se hezky.



3 comments:

  1. Podobný stromečk jsem si kupovala letos v Ikee :) Je to nádherný! Já jsem letos taky udělala výzdobu dříve a na Vánoce se šíleně těším :)

    LITTLETHINGSFOREM

    ReplyDelete
  2. Já většinou zachovávám klid do 1.12. Pak se to spustí a je to konec se mnou :D Koledy denno-denně, všude vánoční motivy :D Mimochodem, máš fakt krásný fotky :)

    Pauline's Tiny World

    ReplyDelete