CHRISTMAS GIFT IDEAS FOR PETS

Nejprve bych se chtěla omluvit za to, že jsem nepřidávala žádné články. V poslední době je toho na mě moc a opravdu to už nezvládám. Ale teď jsem se trošku oklepala a budu se zase věnovat psaní. No a abych zbytečně nepsala blbosti, ty budou až v dalším článku, tak jsem si pro Vás nachystala, KONEČNĚ článek na tipy na vánoční dárky pro naše domácí mazlíčky.  TADY hodím odkaz, kde najdete přesné ceny za všechny tyto věci, které najdete na obrázku.

Přemýšlím, co jsem minulý rok koupila Blue. Ale mám pocit, že to byla nějaká blbost. Myslím, že nějakou hračku a kokinka. No letos už jí Ježíšek nadělil nějaké dárečky dopředu, ale možná ještě pod ten stromeček dostane nějakou mlsku. :-) Poslední dobou nezlobí, takže si určitě něco malého zaslouží.

Chtěla bych pro ní třeba tady to týpí, ve kterým leží ten buldoček, ale pochybuji, že by mi v tom spala! :-D Haha. To bych byla asi moc naivní. A nebo nové škrabadlo. Mám nějaké vyhlídlé, ale to si ještě rozmyslím, třeba seženu ještě lepší.

No a já myslím, že to pro inspiraci úplně stačí, protože co těm malým plyšáčkům chcete vymýšlet, že jo. Oni se spokojí s málem. :-)

Užijte si krásnou sobotu, i když venku to teda moc hezky nevypadá.. :-(



No comments:

Post a Comment