BAD HAIR



Před dvěma týdny jsem si narazila loket, když jsme šli na návštěvu a skončila jsem na chirurgii. "Byl to opravdu nádherný nedělní večer!" Do dnešního dne mě je ještě bolí, když se chci o něj opřít! :-( Zrovna nasněžilo, a pod tím sněhem byl led. A jelikož mi to podklouzlo, tak jsem zahučela na zem a ani jsem nemrkla. No prostě, když je někdo šikovný, tak je někdo šikovný! :-D

Včera jsme byli na opičím kvízu v mé oblíbené hospodě. Vždy chodím ráda. Asi do sedmého kola mě to bavilo. Pak ale najednou bylo po 22h, kdy většinou kvíz končí, protože je od sedmi do desíti odpoledne, ale on nekončil. Pořád zbývali ještě 3 kola. Měli to sice dobře  vymyšlené, co se mi však nelíbilo, že to trvalo do 23h. No ještě, že jsem vstávala až v 8 hodin, protože na 9 jsem byla objednaná ke kadeřníkovi. Jupííí..

A teď se konečně dostáváme ke dnešku. To co jsem měla doposud na té palici byl hnus. A zvýrazním hnus, protože to přesně tak bylo! Prostě odrůstající vlasy.. "velebnosti, jdu blejt." Asi takhle jsem se posledních pár měsíců cítila, ale dnes už mám konečně zpátky svůj oblíbený melír a těším se z toho. Jupíí! :-D

Sice vpředu jsou tam takové miniaturní schůdečky, ale to se dá zasprejovat sprejem na odrosty, který chci určitě vyzkoušet. (edit 14:55 - prý to nemám ani zkoušet, zbytečně vyhozené penízky, díky Ráďo.) ;-)
Ale to je i tím, že to je po dlouhé době barvené a až to bude víc a víc melírované tak už to zase bude hezká blond, jakou jsem měla předtím. Ale je to přece jenom melír, tak se není čemu divit. Ale jsem spokojená. Po hodně dlouhé době opravdu ano. A teď zase hodlám už chodit pravidelně. Možná kdybych si dala tu hnědou, tak to bude vypadat dobře a bez odrostů, ale už jsem si na tu blond zvykla, tak si ji ještě nějakou dobu nechám.

A ještě pro Vás dělám jeden článek - dárky pro muže, otázkou je jestli ho vydám dnes, nebo až o víkendu. Ještě uvidím, jak to stihnu. ;-)


No comments:

Post a Comment