I GOT LASH EXTENSION?!

Ano je to tak. Jak jsem již v minulých článcích psala, nechala jsem si prodloužit a zahustit řasy. "Proč? Víš jaké jsou rizika? Je to drahé? Nemáš strach že ti vypadjí tvoje řasy?" Tyto a spoustu dalších otázek jsem slýchala skoro denně. Odpověď je jasná! Protože se mi nechtělo se do práce malovat a ano mám strach, že mi moje řasy vypadají, ale řasy vypadávají i normálně, takže ano, bojím se, ale snad vše bude ok. Nejlepší na tom je to, že to dělá má dlouholetá kamarádka, kterou musím teda hodně pochválit, protože je vážně šikovná a jsem ráda, že mi tak krásně zvýraznila oči. Řasy teda prodlužuje v Salonu v Ostravě (Violet Lashes). Dám Vám odkaz i na její instragram, kdyby jste se chtěli mrknout na další její práci.
P.S. té chlupaté ruky si nevšímejte, to je můj přítel! :-D


2 comments:

  1. Vypadá to fakt dobře!
    Mně to padání ani netrápí, protože je mám stejně od přírody vypelichaný:)

    ReplyDelete
  2. máš ich spravené veľmi pekne a prirodzene :)
    MakeUpByVeo

    ReplyDelete