FALL IN LOVE WITH LITTLE KITTEN BLUEBERRY

Ptala jsem se Vás, jestli mám přidat nějakou fotku koťátek. Psali jste že ano, tak mi chovatelka poslala dnes další krásnou fotku, na které malé miminka spinkají. Jsou nádherná a už se těším až bude Blue u nás doma! <3 Kromě toho jsme s přítelem dnes byli v obchodě, protože se mi včera rozbilo zrcadlo a střepy by měly přinášet štěstí - tak snad ano a koupili jsme kromě zrcadla i škrabadlo pro kočičku. O kočkách je ale známo, že stejně ze všeho nejraději mají krabice, sáčky a toaletní papíry, a ještě něco .. nábytek!  Tak doufám, že Blue bude přesný opak. Už mají otevřená očíčka a pomalinku začínají ťapkat a jsou naprosto k sežrání! Vrrr..teda mňáu! :-D
A teď nějakých pár faktů o malé Blue! :-)
Je to britská krátkosrstá kočička v barvě lila, narozena 11.7.2016 spolu se třemi sourozenci(2 kočičky a 2 kocourci) z vrhu B, takže proto jsem se rozhodla ji pojmenovat ...tamtadadáááááá, chvilka napětí... Blueberry. S výběrem jména to bylo docela dost složité, protože moc jmen na písmenko B není a když už ano, tak se mi zrovna nelíbilo. A tak jsem si řekla, že zkusím vybrat podle věcí co mám ráda. Napadaly mě samé nesmysly, ale najednou z ničeho nic jsem si vzpoměla na mé oblíbené Borůvky. Říkám si, to je na B a i v angličtině Borůvka začíná na toto písmenko. A bylo jasné, ani jsem moc neváhala. V záloze jsem měla ještě Bella, ale bylo mi řečeno, že je to jak na psa a že Blue je daleko lepší a že na ni můžu volat prakticky X jmény! :-D
Pokud by jste chtěli, můžu vám napsat i článek o tom, co budete potřebovat a co si přichystat, než si koťátko přivezete domů a co potom, až si ho přivezete domů, atd... :-)
Každý den jsou větší a silnější a roztomilejší! Už se těším až si toho malého drobečka přivezeme domů.



1 comment: