STORM

Venku se pomalinku začíná ochlazovat a celé dopoledne foukal vítr a teď hřmí a pravděpodobně bude bouřka. Ani mě to vůbec nepřekvapuje, protože bylo celou dobu dusno a takový zvláštní vzduch. Rozhodla jsem se, že když už teda se nám počasí zase kazí, že přidám nějaké ty další tipy na filmy. Tentokrát to budou spíše takové slaďáky a nebude jich moc, ale dobrých pár tipů. Já mám poslední den dovolené a zítra už zase jdeme do práce. Sice naše směna až na odpolední, takže se alespoň trochu prospíme, ale zase se tím zabije celý týden. A kromě toho budeme mít strašně krátký víkend! :/ Ale to nevadí, to už nějak přežijeme tento týden. Jsem ráda, že jsme tu dovolenou měli, protože jsem si alespoň hezky odpočinula a jsem zase ready. A co vy? Máte prázdniny a válíte se doma, nebo někde u moře, nebo chodíte do práce, a nebo na brigádu? :-)

No comments:

Post a Comment