THURSDAY

Už jsem se zase několik dní neozvala, ale to proto, že mám odpolední a jsem úplně KO. Dneska ráno jsem musela přítele odvézt do práce, a pak jsem si šla ještě lehnout. Teď si jdu udělat něco na oběd a pak pojedu zase do práce. Mě to tam tak hrozně nebaví, kéž bych si mohla dělat to svoje, svoji práci sama za sebe a nemusela bych se na nikoho vázat a už vůbec ne na nějakou firmu. Tak snad se mi to co nejdřív splní. A teď jsem se dodívala na Pretty Little Liars a vypadá to, že zase na chvíli tam bude nějaký děj a snad se dozvíme konečně i něco víc. Jdu se nachystat než pojedu. Zatím se mějte pěkně a užívejte si krásný sluníčkový den! :-)

2 comments:

  1. Pretty Little Liars som nikdy nevidela. Ťažko ma zaujme nejaký seriál a ako tak rozmýšľam, tak sledujem jedine The 100. Vlastne teraz ho ani nesledujem, pretože ešte nie je nová séria, ale teším sa, keď to vyjde :)

    ReplyDelete
  2. A dneska zase prší :D. Každý touží po nezávislosti:)).

    ReplyDelete