SPRING IS ALMOST HERE.

Krásné slunečné ráno všem! Právě se pomalinku probouzím a už zase za chvíli budu muset fičet do práce. No ještě že už je zítra pátek. Ráno mě probudila Charlinka tím, že začala u dveří mňoukat a otravovat, že má hlad. Tak jsem vstala, dala jí najíst a pak jsem si poslala ven. Je tam krásně, tak ať se proběhne.
Kromě toho, pokud sledujete můj instagram, tak jistě víte, že jsem si pořídila notebook, konkrétně macbook air 2015 13", takže budu moct konečně přidávat články každý den! Jupí. Už se na to těším. Kromě článků na blog jsem si ho hlavně pořídila kvůli fotkám.

Teď se ještě chvíli válím v posteli, protože v práci končím až v 10, takže čím déle v posteli, tím lépe.
Hlavně teď mám čas na přemýšlení a plánování co budu dělat o víkendu - pravděpodobně uklízet,ale  co budu vařit, to vůbec nemám ještě promyšlené!
A ještě by mě docela zajímalo, kdy se k nám už konečně dořítí JARO, protože to škrábání zamrzlého auta a neustálá zima je děs! :)
Tak jo, to je zatím vše co jsem dneska chtěla napsat, o víkendu čekejte více článků.


No comments:

Post a Comment