MONTYPIED.CZ

Ahojky přátelé! Dnes mi dorazil nádherný balíček, který jsem si objednala ze stránky montypied.cz a nemohla jsem si to nechat pro sebe. Byla opravdu škoda se s Vámi o to nepodělit. Jsem neskutečně moc vděčná za to, že jsem na tuhle moc šikovnou paní narazila. Šije nádherný věci pro Vaše chlupaté domácí parťáky, ale najde se tam i něco pro lidi. Mají originální a veselé vzory, které se vám budou zaručeně líbit.

Neskutečně moc se mi vždy líbí srdíčka, proto jsem zvolila tuhle srdíčkovou variantu látky. Nechala jsem se překvapit, co bude našito na druhé straně šátku, protože je oboustranný a každá strana je s jiným vzorem. A těma zmrzlinkama mě totálně rozsekala! Božské! :-) Jelikož mám doma malou parádnici (ano tu z ní dělám já :D - někdo má dítě, někdo kočku..), tak jsem jí to musela objednat! :D

Velice příjemná a ochotná paní majitelka eshopu, rychlé dodání, a hlavně ty vzory..:O Byla jsem neskutečně zaskočená tím, jak nádherně to vypadá a že to tak perfektně sedí. Proto si určitě objednám ještě nějaké další kousky. A gumičku ani nekomentuju, protože ta je taky perfektní a budeme spolu s Blue krásně sladěné, jako ty maminy na instagramu se svýma dětma! Jupí.. :D

Takže pokud by jste chtěli někoho obdarovat originálním dárkem,pro jeho domácího mazlíčka, tak určitě doporučuji tento eshop. Najdete je taky na instagramu @montypied tak jim tam hoďte lajk a třeba se Vám něco zalíbí natolik, že si taky něco objednáte! :-)

No comments:

Post a Comment