spring love inspiration

Zdravím!
Dnes po delší době přidávám další článek. Tentokrát inspiraci. Já úplně miluji bavy - obvzláště pastelové a nesnáším neonové - mám je ráda jenom na sportovním oblečení, určené na fitness, atd.. protože ostatní je fakt děs, co ti prodejci dokáží vymyslet. Něco je pěkné a něco by ani radši neměli vyrábět!

No jinak ke konci víkendu pro Vás chystám článek s přítelem, a každý víkend se budeme věnovat společně tématice FITNESS, ať už oblečení, nebo cvičení, box nebo cokoliv jiného. Články budou obsahovat fotky, text, no snad se Vám to bude líbit a budete sem chodit v hojnějším počtu.

Byť jsme zatím v uvozovkách "amatéři", jednou se určitě dostaneme někam dál. A teď už ispirace, kterou jsem pro Vás vytvořila. :-)

Ale netuším proč je to na šedém pozadí, když já jsem ho dávala bílé. No snad to nevadí.

1 comment: