whole wheat bread - recension

Ve městě jsem si dnes koupila na zkoušku celozrnný žitný chléb, který stál 32,- a vybrala jsem si s dýňovými  semínky. Mňamka!
Příště až budu chtít nějaký celozrnný chléb, vím kam jít.

Sice bych měla jíst jenom suchary - kukuřičné, protože mám alergie na lepek, vejce, atd.. je toho min. 15 a to jsou jenom potraviny to nepočítám to ostatní. A k tomu všemu mám ještě astma a atopický exém, atd.. Strašné, ale tím že jsem začala jinak jíst, hýbat se, tím se vše zlepšilo. Takže doporučuji!

Jsem bezlepkář (nemoc se jmenuje celiakie) už několik let a tak se snažím jíst ty suchary, ale udělala jsem vyjímku, a koupila jsem si něco, co by mělo být zdravé, i když prostě ty mouky nesmím.

Jedno balení má 500g.
nutriční hodnoty ve 100g:
energetická hodnota - 866 kJ (211kcal)
tuky - 4,1g z toho nasycené mastné kyseliny - 0,7g
sacharidy - 32,1g z toho cukry - 4,2g
vláknina - 10,6g
bílkoviny - 6,1g
sůl - 1,5g

Až na tu sůl co tam je to docela jde. Chléb už je předkrájený na malé plátky, jako je na obrázku. A zcela zasytí. Chutná tak jako kyselkavě, ale mě to vyhovuje.
Ale je drahý, takže jednou za čas mi to neuškodí investovat do kvalitního celozrnného chleba! :)

ZDRAVÍ ZDAR!

1 comment:

  1. Celozrnný žitný chléb miluju! :) Výborný mají také v Bille.
    tonyhumble.blogspot.cz

    ReplyDelete