batiste review

Zdravím!
A teď ke slíbené recenzi. Vyhrála jsem v giveaway DRY SHAMPOO od značky BATISTE a chtěla bych se podělit o mé pocity, které mám z těchto výrobků.

Jako první bych chtěla říct, že teda vůně mi nejprve vůbec nevoněly, ale kdybych si měla vybrat nejvíc mi ale asi voněl ten poslední - MAMBA, ostatní dva mě jinak moc neoslovily. Zprvu. Později se ale vše obrátilo a já jsem je začala milovat! Teď dokonce lituji, že už mi došly! :( Obaly lahviček byly naprosto dokonalé a už se těším až si určitě zase nějaké BATISTE DRY SHAMPOO objednám, nebo koupím!


Účinky mají na mé šeredné vlasy stejné jako jejich vůně na nic, po pár hodinách zmastí ještě víc takže za toto dávám palec dolů ! 

CELKOVÉ HODNOCENÍ:      Vůně - 9/10
                                             Vzhed - 10/10
                                             Účinky - 9/10
                                             Celkem - 28/30
DOPORUČUJI!!

2 comments:

  1. Ty obaly jsou vážně k sežrání, ale když teda nefungují, tak smůla no..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak zase každému můžou fungovat jinak že, a jelikož já mám vlasy dost zničené, a kromě toho celkově špatné už od přírody, tak se tomu ani nedivím. Pro mě jsou lepší suché šampony z drogerie za 30,-

      Delete