SUMMER HAUL

Krásný to slunečný den!

Dneska jelikož jsem měla volno z práce - brigády, kterou mám přes léto, tak jsem si udělala menší shopping nakupovala jsem asi 3 hodiny, pořád jsem nevěděla co mám koupit jak sobě, tak babičce k 60.tinám.

No nakonec jsem jí koupila přáníčko, dárkovou taštičku a lucerničku, v barvě fialovo - růžové, která se jí bude hodit do ložničky. Ještě jí k tomu koupím vonné svíčky, sice já jsem si dvě koupila ale na ni jsem nějak zapomněla, takže příště!

Jinak co k tomu víc dodat. Nevím ale za toto všechno jsem zaplatila asi 500,- + mamka mi koupila barvu na vlasy syoss a balzám na vlasy od lorealu. Pokud by Vás zajímalo něco víc, co jsem kde koupila atd.. kldně pište do komentářů.

A brzy snad bude giveaway back to school, takže se máte na co těšit!

A do toho všeho jsem si odpoledne nejspíš zlomila malíček na levé noze. No jako by to letos už 2x nestačilo, tak do třetice všeho zlého že! :-D
Jednou jsem s tím byla u doktora, ale po druhé a teď to už nemělo cenu, protože akorát sepsal zprávu, lítala jsem po doktorech (chirurgie, RTG) a nic z toho, takže, no bolí to jak čert, tím to asi zakončím!

-S láskou 

No comments:

Post a Comment