I AM GLAD YOU CAME

Jsem tak nehorázně šťastná!
Asi před dvěma týdny nám uteklo naše koťátko (mé a mého přítele), a v pátek jsem jela k přítelovi na kole a asi 3 km od domu, kde "bydlíme", jsem našla naše bobátko malé!♥

Jela bych dál, ale něco mi nedalo. Něco mňaugalo - (valašský výraz :D) pod nějakým jehličnanem, s větvemi až u země. Přemýšlela jsem jak tam vlézt. Ale v tu chvíli mě ani ve snu nenapadlo, že by to mohl být náš bobek malý!
A když jsem ho nakonec vytáhla, zjistila jsem že ta malá asi 30 cm kulička je naše ztracené kotě, samou radostí jsem se rozplakala, sedla jsem na kolo s kotětem v bundě, a ty 3 km jsem jela s jednou rukou na řídítku. Tfuj!

Nemohla jsem tomu uvěřit! Teď už je zase doma, sice trošičku vyplašené přece jenom 2 týdny bylo někde na cestách, ale jsem strašně moc ráda, že to takhle ŠŤASTNĚ DOPADLO! ♥

Kromě toho jdu dneska na noční :( ach jo.

7 comments:

  1. Jejda.. tak hlavně že už je zase doma :) Jenom aby to nebyl tulák jak "náš" Rupík. "Užij" si noční! :/ ;)

    ReplyDelete
  2. To bohužel moc dobře znám ... Hlavně doufám, že se vám to už znovu nestane:)

    ReplyDelete
  3. Tak hlavně že to takhle dopadlo:) je strašně krásné!

    ReplyDelete
  4. Jéé, tak to je krásný, že to takhle dobře dopadlo. Je to roztomiloušek ;).

    xx
    Blog: http://audreyandpearl.blogspot.cz/
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Audrey-and-Pearl/396910423691546?ref=hl#!/pages/Audrey-and-Pearl/396910423691546

    ReplyDelete
  5. Hlavne že je v poriadku- presne niečo také sa mi stalo keď som bola mladšia. Utieklo mi mačiatko a ráno som sa ponáhľala do školy :D keď som ho zbadala sko mňaučí a bojí sa na ceste pri škole ( asi nasledovalo nejaké deti) tak som ho vzala, vykašľala sa na školu a utekala s ním domov :D mama nebola nadšená- ale ja som proste musela :)
    Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    ReplyDelete
  6. hlavne že to dopadlo šťastne :)

    ReplyDelete