QUICK AND EASY BAKING - UNHEALTHY RECIPE - DOMÁCÍ MRAMOROVÁ BÁBOVKA

Ahoj dneska jsem pekla bábovku, protože jsem neměla co na práci, a proto bych se chtěla s vámi podělit o tento úžasný a jednoduchý recept, který jsem našla v jednom z mnoha máminých sešitů s recepty. Mňam! <3
Sice je to psáno podle poznámek, ale text je přepsaný a převedený na mé slova. Tzn. tak jak jsem to dělala, tak je napsán postup.

Snad se vám bude postup líbit a budete se těšit třeba na další, ale zdravější recepty!










































INGREDIENCE - (příprava trvá cca. 10 - 15 minut)
6 vajec - žloutky a bílky odděleně
200 g cukru - moučka
200 g mouka - hladká, nebo pokud chcete mít bábovku zdravější použijte celozrnnou nebo špaldovou!
150 ml oleje
4-6 lžic kakaa v prášku
4-6 lžic vody

POSTUP - (pečení trvá cca. 40 - 50 minut)
Rozdělíme si vejce na bílky a žloutky. Začneme první s žloutky, utřeme s cukrem a postupně budeme přilévat olej a vodu.
Bílky ušleháme do sněhu, který má být pevný a tuhý, a přimícháváme do těsta, ale tak aby se nezdrclo, tak aby zůstalo nadýchané.
Formu na bábovku si mezitím vytřeme máslem a vysypeme hrubou nebo polohrubou moukou. Já jsem použila polohrubou, protože hrubá zřejmě došla! :D

Troubu si předehřejte na 180°C, aby až budete mít vše hotové, jste mohli dát bábovku už jenom péct.

Do formy na bábovku nalijeme 1/2 směsi, kterou jsme si připravili a do zbylého těsta nasypu kakao a rozmíchám.

Teď již můžeme i zbylé těsto nalít do formy. Vezmu špejli, párátko, nebo slámku a do těsta začnu vykreslovat nějaké klikyháky, které mi později vytvoří ten náš chtěný "mramorový efekt".

Pečeme asi 40-50 minut při té teplotě 170-180°C a potom už jenom vytáhneme, necháme schládnout a můžeme podávat! <3

Dobrou chuť!

No comments:

Post a Comment