SMELLS GOOD

Nemám žádné pořádné parfémy, protože pořád zatím stále studuji, ale už se i docela těším do práce, no spíš než do práce tak na ty peníze! Protože potom se budou i lépe přidávat články, a budou se lépe řešit giveaway, atd.. Myslím, že do konce tohoto roku by nějaká giveaway mohla být!

No a teď k voňavkám a toaletkám. První dvě by měli být toaletní vody a ta poslední voňavka. Všechny jsem dostala v prosinci. První a poslední na Vánoce (24.12.) a prostřední na mé narozeniny (21.12.).

No a teď k vůním, momentálně nic necítím, protože mi rýma ucpala tak nos, že bych necítila ani smrad tchoře :D!  No, ale zpět, všechno jsou to krásné sladké vůně, které jsou pro teenagery fakt super volbou, ale spíše už se těším až si koupím svůj první dražší parfém, protože přece jenom se nedají moc srovnávat voňavky za stovku - tři a parfém třeba za 1500,-
První
Druhá
Třetí

Tak jo už dost kecání a jdu k té doktorce teď, abych zjistila co mi je nebo není ! :/

2 comments:

  1. Tú masquerade z Oriflame som mala, neskutočne ma z nej bolela hlava. Ale ináč krásny výber :)

    ReplyDelete
  2. Já jsem měla spoustu parfémů, ale svůj top jsem zatím nenašla :) Ze začátku mi všechny krásně voní (jsem spíš na sladší), ale po dlouhodobém používání už je nemohu snést a bolí mě z nich hlava. Ale od babičky jsem k Vánocům dostala Masquerade a není to tak špatná vůně, i když, jak už jsem psala..přírodní kosmetika a hledám tu nejideálnější vůni :)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    ReplyDelete