HEY BABYYYYY!

Baby lips určitě všichni poznáte, ale pokud ne - což asi nehrozí, tak vám je chci představit. Já mám sice jenom tři, ale měla jsem již možnost vyzkoušet všechny, které nabízí náš český trh. Bohužel mě mrzí, že to došlo sem až loni do běžných prodejen jako DM, Albert, atd.. a taky to, že výběr zde není nijak valný! :(

Cena těchto barevných voňavých balzámů je okolo 50-80 Kč, podle toho, kde je koupíte a jestli v akci, nebo ve slevě.

Všechny co jsem vyzkoušela voní dokonale, až na ten žlutý, ten myslím nevoní nijak, ten modrý mě mrzí, že neměli tam kde jsem si byla včera koupit znovu ten růžový - protože ten první se mi někde ztratil.
Fialový jsem nekupovala, protože mě barva ani vůně moc neoslovila.

Na obalu sice píší 8 hodinová hydratace, ale mě to pořádně ty rty hydratuje tak možná 8 minut a ne 8 hodin, ale možná jsem to špatně pochopila. Každopádně na barvy a vůni si nemám co stěžovat, protože vydrží docela dlouho.

No a teď rychlý popis a mé celkové ohodnocení.

1) PINK PUNCH - růžový - Bomba bomba bomba! Nemilovat tento odstín a vůni to by byl hřích! 10/10
2) PEPPERMINT - zelený - Docela dobře hydratuje a voní po peppermintu, což velice ocenil můj přítel a je super na Vánoce spolu s číslem 3↓ 10/10
3) CHERRY ME - oranžový - Je docela dobrý, ale já v něm vypadám docela zle, takže dávám pouze 7/10 

CELKOVÉ HODNOCENÍ: Super, bomba, bezva, cool, nedám na ně dopustit!


3 comments:

  1. Ja používam iba jeden balzam na pery a to od Garnier; ale Baby Lips má moja spolužiačka - a to konkrétne taký modrý - a nevie si ho vynachváliť :)
    beelievin.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Wow You’re making me jealous!
    Also the design of your whole blog is really pretty, girl! ♡
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going! ♡
    http://adoorablee.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Sice používám jen přírodní kosmetiku, ale kamarádka mě jednou nechala vyzkoušet její baby lips z Anglie, bylo to myslím bílo zelené, takové světlé a strašně to pálilo na rtech, ale prý schválně, jako peppermint :)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    ReplyDelete