ALMOST DEAD

Když už si myslíte že je všechno v pořádku, nakonec zjistíte, že je stejně všechno špatně! Neuvěříte mi co se i dneska stalo, kromě toho, že jsem se byla podívat jak můj brácha a bratranec hráli fotbal, tak se mi stalo něco z čeho se mi ještě teď ježí chlupy na těle. Přidu domů z hřiště, promrzlá na kost, nachystám si svačinu a horký čaj. Když už jsem to měla všechno nachystané, vrátila jsem se do ložnice s tím, že si všechno v klidu sním a vypiju. Ok zatím všechno v pohodě, ale teď to přijde. Měla jsem nějaké lupínky s mlékem, a telefon v ruce, a samozřejmě to bych nebyla já, aby se mi něco nestalo, a tak jak jsem odepisovala kamarádce, jsem nějakým způsobem upustila telefon a ten mi spadl spodkem přímo do mléka! :D Naštěstí všechno funguje jak má, telefon jsem ihned vysušila a možná funguje i proto, že byl v obale, který to jakž takž ochránil. A jaké z toho plyne ponaučení? NIKDY NEJEZTE S TELEFONEM V RUCE! :D Takže hodně štěstí s telefonama a dávejte si na ně pozor! Krásný zbytek deštivé neděle všem! :)

No comments:

Post a Comment