I WANT LASH EXTENSION

A ještě jeden článek. Dnes jsem tak přemýšlela a trošku experimentovala s řasami. Chtěla jsem vidět, jak budu mít dlouhé řasy, když si nalepím ty falešné a jak bych v tom vypadala. No myslím si, že to není úplně nejhorší. A jelikož se mi to docela líbilo, tak jsem napsala kamarádce, která se prodlužování řasů zabývá a řasy dělá v Ostravě v salonu Violet Lashes, ale jelikož na víkend přijede domů, tak mi říkala, že v pátek by mi ty řasy udělala. Sice zatím jenom metodou řasa na řasu, na zkoušku, ale to vůbec nevadí, protože chci vědět, jak moc by mi to ty řasy poničilo atd.. No a jak jsem říkala, dneska jsem si nalepila umělé řasy a vypadalo to opravdu pěkně, takže do toho jdu, už jenom kvůli tomu, že se nebudu muset malovat do práce, protože na ranní vstávám kolem 4:30, takže to je zbytečné zdržování se a místo toho se budu moci alespoň nasnídat a nebudu muset snídat v autě! :-) Tak a to je pro dnešek zatím vše. A taky pořád čekám že začně ta bouřka, která se mi ukazuje na telefonu, ale zatím pořád nic! :-D

1 comment:

  1. No jo no, jsme stejní tragédi :DD.
    Kamarádka je měla a mně se taky zamlouvají. Komu by se chtěly neustále lepit, žejo? :D Navíc si pamatuju, že když jsem je lepila poprvé na halloween, šlo to jako po másle, tak jsem si řekla, že to vlastně není tak těžký. Před imatrikulací bylo lepidlo všude po obličeji, jen ne na řasách :))), moc hezký.

    ReplyDelete