P I N E A P P L E

Hned co jsem se probudila měla jsem energie na rozdávání. Postupem dne má energie slábla a teď jsem totálně KO. Cvičit se mi nechce, nevím proč, ale pravděpodobně z toho horka. Koukám na ananas, který si bezstarostně sedí na nočním stolku a přemýšlím, co budu zítra dělat! Co budu zítra vařit? Hmm. Dnes jsem na oběd dělala špenát s bramborem a volským okem a byl výborný. Taky jsem přemýšlela nad tím, že bych se zase vrátila k psaní té knihy, co jsem kdysi začala psát, jelikož stejně nemám co na práci. A kromě toho, začala jsem pracovat na novém článku s filmy, protože jsem jich zase spoustu dokoukala, tak snad se Vám budou tipy na ně líbit. Toť zatím vše, užívejte krásnou sobotu. No vlastně teď už méně krásnou, protože se zatáhlo a začal foukat docela silný vítr, tak asi přijde nějaký déšť nebo bouřka! :-)


1 comment:

  1. Ten ananas by som si hned dala :) Inak ja tak nerada rozmyslam nad tym co budded varit a jest, pre mna je to take mierne utrpenie

    ReplyDelete