BLUEBERRY ANN CLEROY, CZ

Tak a je definitivně rozhodnuto. Naše nové malé koťátko, které budeme mít v říjnu - a mimochodem dnes mají koťátka měsíc a víc jak půl kila, se bude jmenovat Blueberry Ann Cleroy, CZ. Dohodly jsme se s chovatelkou na tomto jméně, kvůli tomu, aby mohla začít vyřizovat papíry. Já jsem vymyslela Blueberry a ona Ann. Příští týden by jsme se měli jet podívat na koťátka. Jupí! :-) Jsem ráda, že se minulý článek líbil, protože měl docela ohlas! Prostě toaleťák, no! :-D Zítra je pátek a jdeme naposledy do práce a pak bude víkend, konečně, už bylo načase. Odpoledne jsem usnula, protože jsem byla docela unavené, což se mi poslední dobou moc nestává, ale usnula jsem. Naopak teď určitě nebudu moct usnout! :-D Klasika. No nic, jdu to zkusit a už se těším na víkend, až budu moct napsat nějaké smysluplné články. Dobrou noc :-)
(fotky jsou od chovatelky, já jsem je ale trošičku upravila - jas, kontrast, barvy)
(No nejsou k sežrání?!! Já vím, že jsou! :-P , awwww :3 slint :-D koťátka jsou rozkošná, mňáááu) <3

2 comments:

  1. Pre zvieratko úplne skvelé meno, lepsie si ani vybrať nemohla ;) keby som opať vyberala meno pre zvieratko tak bude Borůvka :)

    ReplyDelete