INTERNATIONAL CAT DAY

Zdravím všechny kočkoholičky a milovníky koček. Na dnešní den připadá Mezinárodní den koček a protože jsem naprostý milovník těchto nádherných stvoření, tak nesmím zapomenout popřát všem kočičkám na celém světě, že ať už jsou z útulku, množírny -  i když to neschvaluji, ale bohužel ty kočičky za to nemůžou, :( nebo z chovné stanice, nebo ať už jsou dlouhosrsté, nebo krátkosrsté, nebo dokonce i bezsrsté, s modrýma, oranžovýma a nebo s zelenýma očima, zdravé či nemocné, je to jedno, protože všechny jsou nádherné a pro někoho naprosto dokonalé. Jsou skvělými společníky pro děti, dospělé, ale i seniory, kteří se díky kočkám, nebo psům cítí víc v bezpečí a mají si s kým povídat. Jsem ráda, že takové stvoření existuje a nedokáži si představit žít bez toho roztomilého malého klubíčka, které vás ráno vzbudí pacičkou, že má hlad nebo se chce mazlit. Tak či tak, miluji je nadevše a tímto bych chtěla popřát krásný mezinárodní den koček všem kočičkám z celého světa a všem přítomným kočkomilům jako jsem já.
(Moc mi chybí Charllotka, je mi moc moc moc líto, že někam utekla a že už se nevrátila domů) :'(

No comments:

Post a Comment