23:10

Jedenáct hodin pryč a já tu sedím a čumím do počítače. Před hodinkou mě dovezla kamarádka domů, protože jsme od 19h byly ve městě si sednout a pak jsme šly do kina na komedii Dítě Bridget Jonesové. A už od začátku se smál celý sál. Opravdu to stálo za to. Myslím si, že na to, že já romantické komedie fakt nemusím, tak se mi to hodně líbilo. Sice se dalo předvídat jak vše dopadne, ale to nemění nic na tom, že to byla opravdu povedená komedie. To je pro dnešek zatím vše. Nevím co půjdu dělat, ale spát se mi vůbec nechce. Tak se zatím mějte! :-)

2 comments:

  1. Myslela jsem, ze to bude blbost, ale čím více lidi mi říká, ze není. Tak myslím, ze půjdu změnit vlastní názor osobně :D :)

    ReplyDelete
  2. Bridget bola podľa mňa úplne super!! :) a veľmi sa mi páči ten košík z fotky ♥

    ReplyDelete