SEPTEMBER

Konečně jsme se dočkali a je tady pátek. Já jdu sice na odpolední směnu, ale to vůbec nevadí, protože už je konec týdne a začne nám víkend a já se na něj hodně těším. Jsem zavřená mezi čtyřma stěnama a nevím co mám dělat. Včera se tady stavila kamarádka a dnes večer po práci vůbec nevím co bude. Teď prohledávám we heart it a koukám se na obrázky jen tak pro inspiraci, ať už s oblečením, nebo s dekorací. Našla jsem pár pěkných obrázků. Každým dnem mám větší a větší radost ze života, jako nikdy předtím. To možná proto, že jsem konečně volná, nic mě netíží - kromě účtů! :D Ještě necelý měsíc a pojedu si pro Blueberry. Ach jak já se neskutečně těším. Přes víkend mě napadlo, že bych zase mohla udělat nějaký seznam filmů, kdyby jste chtěli, nebo i seznam knížek a písniček pro krásné podzimní večery pěkně při svíčkách a při čaji, nebo pěkně horkém karamelovém latté. Mmmm. No nic takže si užijte pěkný páteční den a příští článek bude možná o prokrastinaci a jak já pořád dokolečka prokrastinuji. Asi jako úplně každý! :D (Říkám si, už udělám ten a ten článek. Ale houby, odložím to na další den, týden, měsíc.. nikdy se toho nedočkáte!) :D Páá.


No comments:

Post a Comment