I DON'T CARE BABY

Už je to delší doba, co jsem se ozvala, ale nějak jsem neměla vůbec náladu na psaní. Ale dnes jsem si řekla, že bych mohla už konečně napsat nějaký ten článek, protože mi to psaní hrozně moc chybí. Za poslední dobu se toho událo poměrně hodně. Ale zatím nejvíc super věcí, kterou jsem si letos koupila, místo milionu hader, blbostí a kravin, je postel. Koupila jsem ji minulý víkend v Ikei. S matrací a roštem celá postel vyšla asi na 4890 Kč, což si myslím, že se docela dá. Už mě opravdu nebavilo spát na matraci na zemi. Nejdříve že se nám nechce jet, ale nakonec bylo z hodiny na hodinu rozhodnuto, že pojedeme. Ale tu postel už jsem promýšlela pár týdnů dopředu. A jsem nakonec moc ráda, že jsem si ji koupila, protože konečně se s Blue můžeme pořádně vyspat! :-) A jedna pozitivní věc k tomu je ta, že mě konečně přestaly bolet záda. Jupí.

Taky pro Vás chystám tipy na filmy, protože jsem jich za poslední dobu viděla opravdu hodně a některé opravdu stojí za to. Ale dnes místo filmů přidám nějaké tipy na písničky, na které se dá tančit a cvičit! Užijte si zbytek něděle a těm co ráno vstávají, přeji krásnou dobrou noc! :-)
Shape of You - Ed Sheeran
Chantaje - Shakira
Something just like this - The Chainsmokers
Don't wanna know - Maroon 5
Hear me now - Alok, Bruno Martini, Zeeba
La Temparatura - Maluma
Rockabye - Clean Bandit, Sean Paul, Anne-Marie
Can't stop dancing - Becky G



2 comments:

  1. Taky se odhodlávám ke koupi postele! A tahle cena opravdu jde, na dnešní ceny matrací,postelí dohromady. Jinak písničky super :)

    ReplyDelete
  2. Piš, pravidelně prosím! <3

    ReplyDelete