AT MY BEST

Už dlouho jsem to tady flákala, a pořád se na něco vymlouvám. Vždycky napíšu, že udělám to a tamto a nakonec se na vše vykašlu. Ale nedělám to schválně. Z práce přijdu pozdě, nadělaná, a už mi většinou nezbývá sil na to vůbec něco napsat, natož něco nafotit. Ale tento víkend jsem si řekla, že si udělám čas jenom pro sebe a proflákám celé dva dny. Potřebuju si od všeho a od všech odpočinout. Jenom já, Blue a počítač. Chtěla jsem se s Vámi podělit o jeden super seriál, pokud teda nemáte co dělat, ale to si spíš nechejte až na dny, kdy se nebude dát jít ven a bude škaredě. Teď si konečně užívejme sluníčka, které mě dobilo po dlouhatánské zimě neskutečnou dávkou energie. Seriál se jmenuje FAKING IT a hraje tam herec Gregg Sulkin :3 aww
A pokud si chcete něco pěkného poslechnout, určitě si pusťte písničku od MGK - At my best! Nejkrásnější písnička na celým světě.
Dobrou noc všem.


No comments:

Post a Comment