SNACK

Po dlouhé době jsem si udělala čas zase něco napsat. Ano prokrastinuji. Zase. Bohužel přijdu z práce vždy unavená a většinou co udělám je to, že sebou plácnu do peřin, nebo jdu někam do restaurace, popíjím vínko, cvičím. ALE BOHUŽEL!!!! kilečka šly nahoru. Ale jelikož už to opravdu nedávám, řekla jsem si: "A dost"! Tolik práce, dřela jsem X let, aby všechna má práce přišla vniveč?! Ne, řekla jsem si, že už toho musím nechat a bohužel začít zase od začátku. :-) Ráda bych chodila ven, ať už na procházky, nebo běhat, nebo jen tak si zacvičit, nebo si něco zahrát, bohužel momentálně k tomu není vůbec vhodné počasí. A tak aspoň cvičím doma. Jako celý 4 roky, pravidelně, každý druhý den, někdy i každý den. Podle nálady.
Bohužel kvůli dnešnímu uspěchanému světu a nepravidelnosti, směnám v práci, stresu, jsem prostě zase na začátku, ale to vůbec nevadí! A víte proč? protože, když padnete až na to nejhlubší dno, je potřeba VSTÁT a začít úplně od začátku. Ale hlavní je, že jsem konečně ve svém životě šťastná a spokojená.
No ale abych neplácala jenom blbosti, tak tady pro Vás mám jeden super tip na rychlou svačinu po cvičení, nebo jen tak na zahnání hladu.
Nejprve si nakrájíme jedno jablíčko na kostičky, přisypeme skořici a promícháme. Takto to dáme asi na 2 - 2,5 minuty do mikrovlnky. Poté přidáme pár lžiček řeckého jogurtu a nakonec posypeme oříšky, nebo čímkoliv jiným co Vám chutná. Přeju dobrou chuť! ;-)

1 comment:

  1. Týjo, vůbec by mně nenapadlo jabko se skořicí ohřát v mikrovlnce :-D Díky za tip. Též "zase začínám" :-D Můžeme se zase motivovat ;-)
    -Jsem Denii-
    PS: Pozdravuj kočičandu ^.^

    ReplyDelete